piątek, 25 marca 2011

Metamorfoza kamila.lis

 Ryjek, jak to moja sis powiedziala krzywy. Przed, Po moje i Po Mojej Kamili. A ubran nie ma w szafie i nie mam z czego zrobić.


sobota, 5 marca 2011

Metamorfoza Miss-001Cherry

Przed:
Dopasowanie dobre ale...czegoś mi tu brakuje. Strasznie przeciętny. Buty troszeczkę tu nie pasują.

Ocena: 4/5


















Po:
 Nic lepszego nie wymyśliłam xp. Rada: kup eleganckie buty.



















Przed:
W oddaleniu wygląda to lepiej :/Kolczyki wogóle nie pasują.


Ocena: 3/5




















Po:
 Masz mało kosmetyków. Wykombinowałam tyle. Po prostu.

















.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'







Ocena 7/10 -1 punkt za to, że praktycznie nic nie ma ciekawego.

niedziela, 27 lutego 2011

Metamorfoza Olusa7

Przed:
Fajne połączenie kolorów ;]. No, może zmieniłabym kolor trampek. Pamiętaj, że buty zakładamy pod spodnie :)


Ocena stroju: 4,5/5
















Po:
 W ogóle nie miałam pojęcia, jak Cię ubrać:]. Wyszło mi coś takiego:]. Ewentualnie można zrezygnować z torebki.


















Przed:

Sztuczne rzęsy powinny być trochę niżej, a kolczyki wyżej. Oprócz tego szminka nie bardzo pasuje do stroju.


Ocena: 4/5














Po:
Użyłam różne natężenie ciemnofioletowego cienia, pogrubiłam rzęsy i musnęłam usta błyszczykiem. Odbłyski na oczach nie były celowe:]















-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Podsumowanie: 8,5/10

wtorek, 22 lutego 2011

Metamorfoza papla169

 Przejdźmy od razu do konkretów :)



 Przed:
Hmm.... bardzo prosty stój. Nie namęczyłaś się przy tym ;]. Buty i bransoletka są niedopasowane do bluzki i spodni. Można by założyć do tego kurteczkę ;).

Ocena stroju: 2/5
















Po:
Masz ogromną szafę;]. Zmieniłam ubiór na elegancki. Lepiej Ci w tym  (*^.^*)




















Przed:
 Nie podobają mi te włosy. Makijaż staranny, aczkolwiek stać Cie było na bardziej efektywny ;]

Ocena makijaż+fryzura: 3/5

















Po:
 Dopasowałam make-up do stworzonego przeze mnie stroju. Nałożyłam cienie ciemnofioletowe i jasnofioletowe, co podkreśliłam czarną kredką.

























-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


Ocena ogólna: 5/10


                                                        Trusk@w@

piątek, 18 lutego 2011

Metamorfoza xXAngaXx

 Przepraszam, że tak długo, ale byłam zajęta =[


Przed:
 Według mnie ciuchy nie pasowały do siebie, a dokładnie - buty i marynarka, są eleganckie, a reszta wręcz przeciwnie.

Ubiór: 3/5
















Po:
Masz naprawdę fajne ciuchy =] Posiadasz dużo "luzackich" ciuchów, więc wykorzystałam sytuacje =) Uważam, że teraz wygląda lepiej.

















Przed:
Makijaż był prosty i całkiem nieźle wyszedł, ale fryzura osobiście mi się nie podoba =d

Makijaż+fryzura: 4/5
















Po:
Niestety masz mało kosmetyków =/, więc jeśli chodzi o makijaż to tylko wydłużyłam rzęsy. Chciałam aby fryzura pasowała do ubioru, dlatego też zrobiłam kucyki =], oprócz tego dodałam kolczyk.














~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~


Ogólnie Twoja dolka jest ładna, ale popracowałabym nad ubiorem. Jeśli chodzi o całokształt to 7/10 =].


                                                                                                                     W!$N!@

środa, 16 lutego 2011

Początek

Jak widzicie, my dopiero co zaczęłyśmy prowadzić bloga. Niestety nie mamy klientów :(. Więc proszę, zgłaszajcie się do metamorfoz, pomóżcie się nam rozkręcić ;]

poniedziałek, 17 stycznia 2011

Siema! - skrótowo o nas

W!$N!@:

Nazywam się Paulina =D( ale mówcie mi Wiśnia =pp). Jestem szaloną i imprezową nastolatką. Wniosek - mam lat ...naście. Mój styl jest imprezowo/luzacko/rockowy. 

    Tam znajdziecie więcej: http://www.stardoll.com/member/Qeen_Doll

Trusk@w@:

Nazywam się Kasia( niestety :\ Truskawa lepiej ;] ). Mam różne fazy: śmiechowa, kujonka( nie bierzcie tego tak do siebie XD ), smuciak ...nastroje nastolaki:). Styl...praktycznie każdy ;].
                                         
          Więcej a zarazem mniej:  http://www.stardoll.com/member/Miss.Linka.123